Faktury są wysyłane w formie elektronicznej. Nie trzeba ich dołączać do zwrotu.


 



Czy mogę zwrócić towar, jeśli mi się nie spodoba?

Albo jeśli okazało się, że osoba obdarowana już ma taką świeczkę?

Czy mogę wymienić świeczkę na inny zapach lub wielkość?

 

Jeśli towar Ci się nie spodoba możesz go zwrócić i otrzymasz zwrot swoich pieniędzy. Masz na to 14 dni od zakupu. Wystarczy, że odeślesz niechciany towar do nas.

Obsługa zwrotu zajmuje zazwyczaj do 14 dni. Jeśli w tym czasie nie dostałeś zwrotu pieniędzy – napisz do nas koniecznie na maila kontakt@grandle

Paczkę odeślij na adres:

grandle Monika Grabowska
Ul. Długa Grobla 8/26
80-754 Gdańsk
+48 886 371 991
kontakt@grandle

Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym nie jest możliwa. W sytuacji kiedy produkt nie spełnia oczekiwań konieczny jest jego zwrot oraz złożenie i opłacenie nowego zamówienia.

 

Ważne!

Na pudełku, które do nas wysyłasz napisz mazakiem lub długopisem “ZWROT” oraz podaj numer zamówienia. Czyli jeśli zwracasz zamówienie o numerze 88888, to napisz na pudełku “ZWROT 88888”.